Skip navigation

Category Archives: yedekleme trojen

Blogerler kapanınca, WordPress’ de blog açıp, blogumu oraya aktarmıştım. Geçenlerde blogum da problem çıkınca o blogumu tekrar hatırladım ama nasıl yüklediğimi unutmuşum. Ama problemin bilgisayardan değil, blogla ilgili olduğu ortaya çıkınca iş başa düştü. Haliyle teknik servisler ve çoğu kimse bloglardan anlamıyor. On line sayacın problem çıkarttığını keşfedene kadar bazı yazı, fotoğraf ve eklentileri kaldırmak zorunda kaldım. Sonunda sayaçta gidince sorun çözümlendi. Zaten serviste virüs tarama yapınca iyi oldu. Sıra yedeklemeye geldi. Önce blogere yedekleme işini halletmem lazımdı. Oldu olmasına da sanırım fotoğrafları yedeklemiyor. En güzel yedekleme yine diğer bir bloga aktarım. WordPress’ deki bloga Bloger’ daki blogu aktarmak kolay. Onu da nasıl aktardığımı da hatırlayınca rahatladım. Zaten yönlendiriyor.Bloger’dan devam ediyorum, garantiye alma durumları:) Sizde yapabilirsiniz. Benden söylemesi… Tulpetanne’s Blog:

Reklamlar

Şükürler olsun çoğumuzu tedirgin eden ve bloglarımızı kaybetme korkusu yaşatan şeyi buldum ve sorun bitti. O mendebur şey mini computer yani online sayaç … bloglarında sorun yaşayanlar ve sayaçları varsa bir an önce ondan kurtulsunlar. Geçmiş olsun:))

Bu sabah bilgisayarımla uğraşıp duruyorum. Benim elim ayağım oldu bu bilgisayar daha doğrusu blog. Akşamdan beri bir problem vardı. Ekran donup kalıyordu. Ben de sabah servise götürdüm. Çocuk birkaç saat uğraştı, trojen mi ne , onlardan temizledi. Bilgisayar da arıza çıkmadı ama bir yerden bi şey gelmiş galiba. İnternet explorer değil Mozzilla’yı kullanıcam artık. O daha güvenliymiş, daha doğrusu dışardan gelenlere daha duyarlı ama yavaş … Gene de şükrediyorum bloglarıma bi şey olmadı ama hala tedirginliğim geçmiş değil. Blog yedekleme işini düşünmem lazım. Aslında bloger kapatılınca blogumu Word Press’e yükleyebilen ben değilim sanki. O zaman bu işi nasıl yaptığımı hatırlamıyor ve o günkü cesaretime şaşıyorum. Dışa aktarmıydı, içe aktarmıydı bilmiyorum, hatırlamıyorum. O zamandan kalma World Press’ te blogum var, olmazsa ordan devam ederim. Bi bakıcam artık…Ya da yeni bir blog yapıcam sorun çözülmezse. Artık web.ten fotoğraf almaya bile korkar oldum ya… Blog yedekleme işini sade ve anlaşılır, basit bir şekilde anlatabilen varsa n’olur anlatsın. Bilgisayar servis doğal olarak blogtan anlamıyor,işin teknik yanı onların bilgileri dahilinde. ÖNEMLİ NOT: Sizler benim blogumu açınca kolay açılıyormu, aynı şey yani ekran donuyor mu bunu öğrenmek istiyorum… lütfenn..!!