Skip navigation

Category Archives: ya sabır ya selamet

Bugün yazamadım birşeyler. Ama aklımda sürekli. Zaten katıldığım toplantı az kalsın zamanında bitmiyordu da, servisi kaçırıyordum. Neyseki teker tokmak yetiştim. Ancaaak serviste hergünümün kabusu beni bekliyordu. Alem Fm’de (yani sanırım bu fm) Nihat’la Sivrisinek. Çok ciddiyim bir gün sinir krizi geçirmeme neden olacak. Nihat’ı geçtim, o çakma sivrisinek sesine dayanamıyorum. Vik vik vik konuşuyor, zaten fonda sürekli dümteke dümtek kafa şişirici bir müzik, eften püften yol muhabbeti yapıyorlar. Bir de bu sivrisinek arada fikrini beyan ediyor, dayanılır gibi değil. Takıyorum müziği kulağıma,ohhh.

Düşünün bunun bir de sabah versiyonu var. Nihat’la Curcuna. Adıyla bir. Tam çekilmez. Fonda aynı castırı castırı müzik, Nihat aynı şeyleri 88 kere tekrarlayıp tekrarlayıp söylüyor. Bu sabah mesela YÖK başkanına alınan 4×4 araçtan bahsediyordu. Ama aynı cümleyi kaç kere kurdu, ben sayamadım. Sabah sabah müzik de dinlenmiyor, her sabah kıl kıl biraz sesini kısar mısınııııııız diye çemkiriyorum. Ayyyy.
Neyse eve geldim, bugün de biraz stresliydim, sinirlerim tepemde. Bu sefer de aylık doğalgaz aidatını görünce kan beynime sıçradı. Bizim apartmanı dışardan bir yönetici idare ediyor. Tabi bu nasıl yönetmekse. Adamı araki bulasın. Ne zaman işin düşse de arasan, gıcık bir kız çıkıyor telefona, Tayfuuun Beyyy yokkkk diye uzata uzata konuşuyor. Cebinden ulaşabilirmişiiiz.Bir kere de cebin açık olsun be adam, sanarsın ki mühim şahsiyet. Ödenecek para belli de maşallah, ne hangi dönem için ödeneceği belli, ne fatura örneği asılıyor. Biz öyle ödüyoruz mel mel. Daha 3 hafta önce verdik, yeni fatura gelmiş, 50 lira daha fazla. 1.5 aylığı , 3 haftalıktan az yani bu mantığa göre. Anlamadım gitti. Bir halt yiyordur diye değil, sadece sorumsuzluğa sinirleniyorum. Zaten 300-400 lira bayıyoruz, bari ne kadarlık zaman için ödediğimizi görelim. Nerdeee, apartman görevlisi peşinde koşmak lazım illa. Biraz da ona çemkirdim, abla var bende göstereyim sana diyor, yahu assana kardeşim. Bizim apartman çok zengin galiba, bir ben vikvikleniyorum. Yarın da bizzat yöneticinin ofisini arayıp şarlayacağım. Ohh stresimi atarım.
Neyse hadi ben Canım Ailem izleyeceğim birazcık, saygılar efeeemm..:)
Reklamlar