Skip navigation

Category Archives: Milano sendromu

Bugün yine uyku komasına giriyordum. Hafta içi her gün sabahın köründe kalktığım için haftasonu kantarın topuzunu kaçırmadan rahat edemiyorum. Kocamgil cumartesileri de çalıştığı için yayıldıkça yayılıyorum. Hatta 10 gibi aradı, haaa ben de şimdi kalkıyordum dedim ama, ha kalktım kalkacağım derken üzerine 1 saat daha uyumuşum, şiştim:) 11’de bir şey mi demeyin, valla insanın günü ölüyor, bütün gün sersem sepelek dolaşıyorsunuz ortalıkta. Bir de rüyasal problemlerim var. Hakkaten bir yerlerim açık mı kalıyor nedir anlamadım, her akşam bir aksiyon, her akşam bir seyahat. Bir sürü insan, bir sürü mekan. Bir kaç akşamdır sürekli Milano’ya gitme çabam var, en son dün akşam da uçağı kaçırdım. Geçen akşam da tam bilet almak için thy.com.tr’yi tuşlarken uyanmıştım. Bakmayın böyle mütavazi takılıyoruz, yoksa bir ayağımız Italy:)))
Neyse kalktım, yemekteyiz programının haftalık özeti falan derken saat öğleni geçti zaten. Sonra bir baktım Türkmax’ta Türkan Şoray’ın renksiz bir filmi var. Nasıl sevindirik oldum. Başroldeki jön de Yılmaz Duru, hiç tanımıyorum. Ama renksiz, Türkan Şoray falan diye şöyle bir kendime geldim. Kahvaltımı hazırlayıp kuruldum başına. Ben mi rastlamıyorum, yoksa böyle filmleri artık oynatmıyorlar mı? En büyük keyfim halbuki. Defalarca izlesem hiç bıkmam. Ben lisede falanken okuldan gelirdim, her akşamüstü kesin bir eski Türk filmi olurdu, rahmetli anneanneciğimin hazırladığı akşamüstü tıkınması eşliğinde homini gırtlak izlerdim. Şimdi kırk yılda bir rastlıyorum, bugünkü iyi geldi valla…
Reklamlar