Skip navigation

Category Archives: matmazel

Kim ne derse desin, özellikle erkek kesimi ben bu diziyi seviyorum kardeşim:) Sanki hayatın içinde hiç entrika yok:(
Üstüne üstlük kendime bir idolde oluşturdum biraz Firdevs Yöroğlu, biraz da Matmazel:P Bu yaşımda artık hayır demeyi öğrendimse de biraz daha olmam lazım, biraz daha… Firdevs hanıma çok kızanlar var biliyorum, biraz daha önyargısız düşünülecek olursa onun yaptıklarını doğru buluyorum. Çünkü olması gereken şeyleri öyle güzel görüyor ve içinde bırakmadan söyleyip , uygulamaya koyuyor ki… bayılıyorum ama gene de nasıl söyledi yaa oluyorum, orası ayrı:)) kim kızmış, ne demiş umursamıyor bile, hiç keşkesi yok .. yani keşke yapmasaydım, söylemeseydim diye pişmanlığı olmadığı gibi , doğal olarak keşke yapsaydım veya söyleseydim diye de bir pişmanlığı da olmuyor… Kızının evliliği bozulmasın diye bütün yaptıkları:)
Matmazel’ e gelince onun dik bakışlarına sinir olsam da, olayları çözme konusunda takdire şayan.. ( idol olma sebebim):P Yapma matmazel bu kadar kurcalama ya, git sen piyanonun başına Mozart filan çal, etrafınla bu kadar ilgilenme, milleti o bakışlarınla izlemee !.., valla korkuyorum ben senden.. zaten evdeki yasak heyecan yeteri kadar kasıyor, bir de senin ev içi araştırmaların… Araştırmacı- Matmazel’ lik senin neyine canım aaa…
Rahat bırak insanları , Behlül’ü filan:) Bakınız: Aşk_ı Memnu Durum Açıklaması ????
walla dizi finali gelecek diye ödüm kopuyor:))) Sonra ben ne seyredicem hü.. .hü…hü…
Reklamlar