Skip navigation

Category Archives: Aşk-ı Memnu

Seyretmek için oturdum oturmasına da upuzun özetinden sıkıldım… arada ki reklam bombardımanından fenalıklar geldi,… Akasya Durağı’ nın tanıtım parçalarından böh dedim… zevkle seyrettiysem arap olayım:P ambale olmuş bir kafayla, verilen reklamlardan istifade, evdeki yarım kalan işleri toparlama derken bi de yorgun düştüm yaa… Neyse ki sağ salim bitti de ben de bittim:)) durumlara gelince tahmin ettiğim gibi annesi değil tabii ki ; o faili meçhul kişi üstüne vazife olmayan işlere karışan Beşir ah Beşir. !.. Sen işine baksana:P. ,
Behlül akıllısı kaş yapayım derken herzaman ki gibi göz çıkarıyor:))
çanta işi sakattt…
kısacası işler sarpa sarıyorrr…
Bu diziden alınacak ders “Düşünmeden Konuşmamak Lazım “:p

Not.Artık bu dizide ateşli öpüşme sahneleri yasakmış ama burundan öpmek serbest:))

Reklamlar

Eylül geldi, Aşk-ı Memnu hasreti bitti:))Walla bu akşam ne kimseyi iftara davet ettim ne de davete gittim.Eve gidip, koltuğa kuruldum…. Özeti bayağı bi uzundu da elimde çayım, hazır nazır beklerken bi ara içim geçse de, esas bölüm başlayınca gözlerim faltaşı gibi açıldı… biraz Agatha Christie’ ce başlasa da güzeldi yani… bahçede ayrılamamalar bayağı uzuncaydı , ben olsam telaşe içinde hemen kaçardım da:) görülecekler diye pek panik oldum:p … Dizide ; kocamcım, sadece tekneyi seyrederken nefessiz kalıyor; bende kıyafetler, yeni evler ve de tabii ki Kıvanç’ ı izlerken he he he !…. Birde Kıvanç’ın M.Cumbul’ dan ayrıldığı iyi oldu, yoksa filme adapte olmam zorlaşıyor:p
Bu arada yasak aşk, dizisinin yasak âşıkları Beren Saat ile Kıvanç Tatlıtuğ’ un tıpkı dizideki gibi aşk yaşamaya başladığı konuşuluyor …
Cuma ve Cumartesi günleri Cihangir’de el ele yürürken görülmüşler:)) Güzel… yakışıyorlar zaten ilerki sahneler daha bi ateşli olacak gibi ne dersiniz ??…

Bu çanta acaba başa bela olacak mı???Küpeyi kim buldu??? bence annesi olabilir amma… Agatha Christie’ ce düşünürsek başkası da olabilir…Haftaya kadar sabır:))


İşte Aşk-ı Memnu tasarımcıları ve dizinin kadınlarıyla ilgili bilinmeyenler…

Ekranları kasıp kavuran Aşk-ı Memnu dizisinde kadınlarının şıklığı da çok konuşuldu. Bu şıklığın ardında çok özenli, titiz bir çalışma ve çok özel tasarımcılar var.

ÖZGÜR MANSUR : Tasarımlarımın kadını Nebahat Çehre.

Benim ve bu dizi için tasarımlarını veren moda tasarımcısı arkadaşlarımızın senaryo ile ilgili çok ciddi bir hakimiyetleri yok. Ben hazırlamış olduğum modelleri zaman zaman “Bu daha çok kime nasıl yakışır” diye hazırlıyorum. Yani dizi karekterlerinin dizideki görsel güçleri çok önemli. Mesela dizinin başrolü Beren Saat gibi gözükse de asıl güçlü ve gösterişli olan Nebahat Çehre’dir. Dolayısıyla bana göre benim tasarımlarımın kadını da dizide Nebahat Çehre’dir. Ama dizi karakter ismi ile Bihter ve Peyker de tasarımlarımı son derece güzel taşıyorlar…
Yeni sezonda Deniz parlayacak Nihal’e özel tasarımlar yapıyorum.
Firdevs karakteri gerçek anlamda zenginliğin gücün ve görmüşlüğün simgesi, güçlü bir kadın, ihtişamın gösterişten geldiğini yansıtan bir karakter… Bihter ve Peyker’in fiziki karakterleri aslında birbirlerine oldukça yakın, ciddi bir farklılıkları yok… Hatta Peyker çok daha tarz giyiniyor. Ben giydirmiyorum ama dizideki karakteristik diğer kadın ise kesinlikle Deniz rolündeki Zerrin Tekindor’dur… Giyinişini ve özellikle kıyafetlerinin üzerine kullanmış olduğu aksesuarları oldukça hoş buluyorum. Bu sezonda çok silik görünüyor olsa da yeni sezonda ciddi anlamda kendini gösterecek ve gerçekten farklılaşacak. Nihal karakteri için ise çok özel tasarımlar hazırlamayı planlıyorum. Firdevs karakterinin dizide öyle ciddi anlamda bir çizgisi var ki günlük kıyafet bile giyse mutlaka o kıyafette bir detay, bir farklılık ve gösteriş oluşması gerekiyor. Yani kıyafetleri tasarım kokmalı, dolayısı ile bu karaktere asla çok basic, düz, hareketsiz kıyafetleri uygun görmüyorum… Deniz karakterinin dizide yansıttığı kadına asla ihtişam ve abartılı kıyafetleri uygun bulamam. En belirgin ve en güzel görünmesi gereken bir sahne varsa bile o sahnede asla Firdevs kadını gibi görünemez…
Beren’i halk sevsin diye abartılı detaylarla yumuşatıyorum.
Beren Hanım’a gelince; dizide çizmiş olduğu karakter aslında Türk halkının çok da “sevgisi için” diyerek kabulleneceği bir karakter değil. Çok sevilen bir karakter oluşturamıyor, dolayısı ile onu dizide olması gerektiğinden daha fazla abartılı ve daha fazla belirgin detaylarla yumuşatmaya çalışıyorum. Böylelikle görüntüsündeki dikkat çekicilik bir nebze de olsa seyircide onun da dizi karakterinde varolan gücünü ön plana çıkarıyor. Beren Saat fizik olarak son derece zarif ve hatları düzgün bir kadın… Daha çok bedenini saran ve vücut hatlarını tamamen ortaya çıkaran kıyafetleri, omuz ve sırt detaylar ile bütünleştirilmiş kıyafetleri yakıştırıyorum. Fiziğine uymayan kıyafetler ise genelde bol giydiği bluzlar ve kot pantolon üzeri kombine edilmiş tasarımları çok beğenmiyorum. Çünkü sonuç itibari ile o da dizi karakteri özelliği ile bir salon kadını…

ELİF CILIZOĞLU: Sevişme sahnesinin kostümü farklı olmalı.
Aşk ya da sevişme sahnesinin çekileceği bir sahnenin kıyafetleri için ayrı tasarımlar yapmıyorum. Eğer koleksiyonumda o sahneye uygun bir şey varsa sunuyorum, ama bu sahnelerde kesinlikle farklı sahne kostümü olmalıdır. Beren Saat’e çok bol ürünler yakışmıyor, ama dar ve hatlarını ortaya çıkan elbiseleri kendisine daha çok yakıştırıyorum. Dizide kadınlar arasında güç gösterisi var. İhtişamın, zenginliğin, hırsın bir arada olduğunu düşünürsek biz tasarımcılardan alınan parçalar da bir o kadar güçlü kılıklar. Sonuçta onları giyenler ile çok fazla örtüşüyor.

EZRA ÇETİN: Beren ve Kıvanç asla kürk giymez.
Aşk ya da sevişme sahnesinin kıyafetiyle ayrılık sahnesinin kıyafetleri için ayrı tasarımlar mı yapıyorsunuz?
Sahneye göre tasarlamıyoruz ama mezuniyet bölümünde Nihal karakteri biraz ön plana çıkmalıydı. Çocukluktan genç kızlığa adım atacağı ve Behlül’ün etkileneceği bir karakter yaratılmalıydı. İki elbise hazırlandı. Bir tanesi seçildi. Diğer sahneler için sadece koleksiyonumuzdan tercih yapılıyor. Aşk-ı Memnu kadınlarının tarzı ne?
Modayı yakından takip eden, şık ve tasarımcının elinden çıkan unique parçalar. Beren Saat’in ve Kıvanç Tatlıtuğ’un kıyafetlerini tasarlarken ne düşünüyorsunuz?
Biz zaten dizideki gibi güçlü karakterler tasarlıyoruz koleksiyonumuzda. Dizideki her kadın karakterin güçlü bir yanı var. İki oyuncunun asla giymeyeceği şey nedir? Her iki karakter de bizce asla kürk giymez. Beren Saat’e en çok ne tarz kıyafetler yakışıyor?
Beren’e daha çok vücudunu saran, daha dişi kıyafetler çok yakışıyor.

SEDEF ÇALAKEN: Kıvanç feminen görünmeyi sevmiyor.
Dizi kıyafetlerinin tasarımları neye göre yapılıyor?
Karakter, dizinin senaryosu tasarımlarınızı nasıl etkiliyor?
Dizideki karakterin kim olduğu ile başlıyorum işe ve bu karakterin nasıl görünmesi gerektiğini düşünüyorum. Aşk ya da sevişme sahnesinin kıyafetiyle ayrılık sahnesinin kıyafetleri için ayrı tasarımlar mı yapıyorsunuz?
Aşk sahneleri daha enerjisi olan, ayrılık sahnelerini de duygunun hüznüne uyumlu olarak daha sakin bir görünümde oluşturuyorum. Kıvanç Tatlıtuğ’un kıyafetlerini tasarlarken nasıl bir erkek profili çiziyorsunuz?
Kıvanç’ın çok avantajlı bir görüntüsü var, giydirdiğim tişörtlerin ona yakışması işimi kolaylaştırıyor. En önemli çıkış noktam dizide oynadığı karakterin profili. Tişörtlerimi tasarlarken “kime” sorusunu cevaplıyorum.
Kıvanç Tatlıtuğ’un asla giymeyeceği şeyler neler? Kıvanç’ın sevmediği genellikle feminen görüntüler. Çok fazla renkli görünümden hoşlanmıyor. Çoğunlukla daha sakin renkleri ve biçimleri tercih ediyor. Kıvanç Tatlıtuğ’a ne yakışmaz? Çok büyük marka logolu tişörtler, abartılı detaylar ve parlak kumaşlar giymesi ona yakışmıyor.

BizimKahve-Gazete VATAN

FİNAL İÇİN TıkTık :

Son alınan duyumlara göre Beren’ de sevgilisinden ayrılmış. Nedir bu sevgililerin , kocaların yaptığı Kıvanç’ a ya … rol arkadaşları ya sevgililerinden ya da kocalarından oluyor:P of… of… bizimkiler bile gıcık çocuğa 😛

Ay! ay ! bu kadar gerginlik yeter!… Gelecek sezona kadar ancak kendime gelirim benn… Siz rahat huzur bi işlere kalkışmayın, sonra kış bahçelerinde, seralar da filan yüreğimizi ağzımıza getirin !… Off olacak iş mi yaa… Valla biri gelicek diye korktum da doğru dürüst seyredemedim ayol!… Neyse Firdevs’ cim yeter de artar bile… Kış bahçesi faktöründen sonra artık sorarlar Beren’ e de Kıvanç’ a da …artistliğin zor yanlarını:P
Kıvanç’ a normal hayatta kadınlardan çok mesaj geliyormuş, sevgilisiyle bunlara gülüp geçip mesajları siliyorlarmış. Umarım bunlara da gülüp geçerler !..
Diziyi şimdi tekrar başlattılar gidip biraz daha bakayım ben 🙂
Gecenin NOTU: Firdevs hanımın bu geceki elbiseleri gene 1 numara…

Gözlükler 1 numara…

Sertab Erener’ in şarkısı 1 numara…

Kim ne derse desin, özellikle erkek kesimi ben bu diziyi seviyorum kardeşim:) Sanki hayatın içinde hiç entrika yok:(
Üstüne üstlük kendime bir idolde oluşturdum biraz Firdevs Yöroğlu, biraz da Matmazel:P Bu yaşımda artık hayır demeyi öğrendimse de biraz daha olmam lazım, biraz daha… Firdevs hanıma çok kızanlar var biliyorum, biraz daha önyargısız düşünülecek olursa onun yaptıklarını doğru buluyorum. Çünkü olması gereken şeyleri öyle güzel görüyor ve içinde bırakmadan söyleyip , uygulamaya koyuyor ki… bayılıyorum ama gene de nasıl söyledi yaa oluyorum, orası ayrı:)) kim kızmış, ne demiş umursamıyor bile, hiç keşkesi yok .. yani keşke yapmasaydım, söylemeseydim diye pişmanlığı olmadığı gibi , doğal olarak keşke yapsaydım veya söyleseydim diye de bir pişmanlığı da olmuyor… Kızının evliliği bozulmasın diye bütün yaptıkları:)
Matmazel’ e gelince onun dik bakışlarına sinir olsam da, olayları çözme konusunda takdire şayan.. ( idol olma sebebim):P Yapma matmazel bu kadar kurcalama ya, git sen piyanonun başına Mozart filan çal, etrafınla bu kadar ilgilenme, milleti o bakışlarınla izlemee !.., valla korkuyorum ben senden.. zaten evdeki yasak heyecan yeteri kadar kasıyor, bir de senin ev içi araştırmaların… Araştırmacı- Matmazel’ lik senin neyine canım aaa…
Rahat bırak insanları , Behlül’ü filan:) Bakınız: Aşk_ı Memnu Durum Açıklaması ????
walla dizi finali gelecek diye ödüm kopuyor:))) Sonra ben ne seyredicem hü.. .hü…hü…

Herkes Behlül’ e hasta – aşıkk !…

Ben fazla dizi seyretmem. Ama sezon başında takılacağım bir diziyi gözüme kestirir, sadece tek bir diziyi seyretmeye odaklanırım. Bu sezon da favori dizim Aşk-ı Memnu. Dizi tutup ta uzatıldığı zaman yazarlarının kemikleri sızlıyor da deseler, insan kendi takıldığı dizi fazla sapıtmazsa bitsin istemiyor. En azından benim için öyle yani… Dizinin artistlerinin rollere cuk oturduğunu, bir de rollerinin hakkını vererek oynadıklarını görünce dizi tadından yenmiyor. Aşk-ı Memnu’ da da bence böyle. Perşembe gecelerini iple çekiyor ve dizinin tüm artistlerini beğeniyorum. Ayrıca kıyafetleri, takıları, evleri seyretmek çok hoşuma gidiyor. Bihter’ in masum halini, Firdevs hanımın kıyafetlerini… Ama en çok ta Behlül’ ün aşk içinde kıvranmasını ve bakışlarını seyrederken bu dünyadan resmen kopuyor, etrafımdan gelecek en ufak bir ses, konuşma istemiyorum. Bir süreliğine de olsa kendimi , etrafımı unutmak bana garip bir haz veriyor ve bu duyguyu seviyorum. Ben aslında bu yazıya Kıvanç Tatlıtuğ ‘ dan bahsetmek için başladım. Artık Behlül’ mü, desem yoksa Kıvanç’ mı onun çok iyi bir aktör olduğunu düşünüyor ve onun sadece dizideki evin nerdeyse bütün kadınlarını kendine aşık etmekle kalmayıp, ekran başında diziyi seyreden bütün kadınları da aşık ettiğine inanıyorum. Onun o aşık bakışları, dalıp dalıp gitmeleri, için için çaresizliği, , fırlamalığı bütün kadınların erkeklerde görmek istedikleri şeyler… Eh Kıvanç’ ta rolünün hakkını fazlasıyla verdiği içinde bu gidişle biz kadınlar Aşk_ı Memnu’ dan, Kıvanç’ ı hayran hayran seyretmekten kolay kolay vazgeçemiyeceğiz gibi görünüyor. Vazgeçmek isteyen de kim zaten :)) Bkz: Aşk-ı Memnu yazım.