Gezinimi atla

Üç arkadaşım( Ge-ce, Ayça, Büşra ) tarafından mimlenince lakap mimini yapmak farz oldu. Aslında benim bir lakabım yok. Birileri benden habersiz bir lakap taktılarsa onu da bilemem yani… Oğlum Lala der, bir arkadaş Layla, saçımı kesen kuaför çocukta İfo anne, owl’ da laliş der. Bu yazdıklarım ismimi hiç söylemezler. Bu kadar yani pek çarpıcı bir lakabım yok.
Reklamlar

7 Comments

  1. oglun iyi lakap takmis sana:)

  2. Lala,bence çok güzel bir lakap.Birde söyleyen özel olunca.Cevapladığın için teşekkür ederim hayatım.İyi geceler

  3. Sen bizim için yeteri kadar çarpıcı bir insansın,annem benim. Kabuğundan sıyrılarak bu kadar çok şeyi paylaşıyorsun yetmez mi 🙂 Öpüyorum…

  4. sabah sabah kocaman gülümsettin beni laliş :))

  5. Çok teşekkürler, hepinizi çok seviyorum.

  6. valla bir de lakabın olsaymış ne olurmuş bir sürü varmış işte benim bu kadr bile yok ama oğlununki çok güzel gerçektn

  7. :)) Oğlum hiç anne demiyor. lakap deyince bende şaşalı bi çağrışım yapıyo da ondan lakabım yok dedim. Bunlar ismimin türevleri yani. Mesela kızıma arkadaşları saraylı diyolardı eskiden saraydan geldi ya:P


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: