Gezinimi atla

Geçenler de gazetelere göz gezdirirken, Sertap Erener ‘ in ağzından çıkmış bomba bir laf mı desem , yoksa gaf mı bir türlü çözüttüremediğim bir yazı okudum. Sertab hanım, çocuk yapmama kararını “İçimdeki memeliyi susturdum” diyerek ifade etmiş. Söylediği lafı ona yakıştıramadım doğrusu ve çok şımarıkça buldum. Herkes anne olmak istemeyebilir, herkesden anne de olmaz ya da kısmet olmaz. Anneliğin ne demek olduğunu, ne kadar kutsal ve ilahi bir hediye olduğunu ancak anne olanlar anlar. Annelerin kıymeti anne olunca anlaşılmaz mı ? Yani Sertab hanımın dediğine bakılırsa içindeki memeliyi susturamıyanlar mı anne olur. Bir çok aile bir bebek sahibi olabilmek için maddi – manevi çok büyük zorluklara katlanıyor. Babalı veya babasız çocuk yetiştirme savaşında olan anneler tüm zorluklara içlerindeki memeliyi susturamadığı için mi katlanıyor yani… Sertab Erener anne olmak istemiyebilir, korkar ya da ne bileyim sorumluluk alacak psikolojide olmayabilir, ama kadınlara bahşedilmiş böyle kutsal bir vazifeyi çok basit ve aşağılayıcı bir şekilde reddetmesini ve de bu şekilde ifade etmesini, onun gibi çağdaş sandığım genç bir hanıma yakıştıramadım ve çok ayıpladım doğrusu… Memelisini nasıl susturmuş merak ettim, susturmak isteyenlere kılavuzluk etsin de görelim !…

15 Comments

  1. Ben de sinir oldum bu sözlerine,zira çok istememe rağmen ben anne olamadım:))

  2. Herşeyin hayırlısı arkadaşım. Böyle şımarık şımarık konuşmuyorlar mı gıcık oluyorum.

  3. ıkı şık var
    bırıncısı sozlerı carpıtılmıstır dıyorum.
    ıkıncısı dıkkat cekıcı acıklamalar yapmak zorunda hıssdıyor sanatcı kesımındekıler..Yanı dese kı ya ben anne olmak ısterdım ama olamadım ıste ( uzgun bı ıfade)
    Kımsenın dıkkatını cekmez gazetelere de konu olmazdı..
    ama boylesı bı cumle konu oluyor
    ve bızı bıle konusturuyor:)

    yanılıyor muyum?

  4. haklısın canımcım, insanlar yıllarca uğraşıyorlar… maddi-manevi herşeylerini döküyorlar, anne olabilmek, baba olabilmek için. bu laf değil, gafın alası olmuş…

  5. mallacım, anacım kız yoksa bendeki sorun bu mu ? bendemi acep içimdeki memeliyi susturdum çaktırmadan 🙂 anne olamıyorum, bir sertaba sorup geleyim :))

  6. Ağzına, eline sağlık, sıkıya gelemeyenlerin birçoğu böyle açıklıyor olayı bence…

  7. Memeliyi susturmak biraz ağır olmuş. Ben zaten hiç sevmem bu kadını ve şarkılarını. niyeyse?

  8. Öykücüm evet çarpıtılmış olabilir onu bilemeyiz.2. şıkka gelince kendilerinden bahsettirmek için sivri laflar ediyor olabilirler ama anneliğin öyle bir şeye alet edilmesi hoş olmamış.

  9. sanatçıların ağızlarından çıkanı kulaklarının işitmesi konusunda hepimiz hemfikiriz.

  10. ne dyim ne söyliyim bilemedim bazen çok densiz oluyorlar:S

  11. Düşünmeden söylenmiş sözler,ne demeli…Eğer bu sözleri sarfetmişse çok yazık…

  12. bende duymuştum belki de istediği halde olmamıştır o da savunmaya geçiyor böyle

  13. Belki de…

  14. tesadüf buldum blogunuzu ama sunu sölemek istyrm sevgilsi demir demirkan bunla evlenmek istemediği için baya bi üzülmütü demekki ondan dolayı çocuk sahibi olamıycaını sölüo bnce kötü bi tabir yok ortada yazık hatta ben sevmem ama üzüldüm kendisine

  15. Esra bu yüzden ööle bi şey dediyse , üzücü tabii ki. Olabilir belki şimdi hatırladım, disko kralında Okan’ a kızın olursa koy diye bir isim söölemişti.Ne bilim?


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: