Skip navigation

Category Archives: kalın kaş sendromu

Ben gençkene, yani en azından 10lu yaşların sonunda, 20lerin başında falanken, annem pek bir şeye izin vermezdi. Bak okuyup yüzüne gözüne dursun diyecek napim:)Öyle gece çıkmaktı, akşam klüplere kaçmaktı falan şimdi girmeyelim o mevzulara.. Bugün bahsedeceğim konu güzellik-bakımla ilgili.Mesela annem kaşlarımı aldırmama izin vermezdi. Şöyle söyleyeyim, ben üniversite 1. sınıfta hala mcdonalds kaş şekli geziyordum, enine boyuna maşallah. Sadece iki kaşımın arasını almaya iznim vardı. Ben de biraz suyunu çıkarmıştım arasını alma işinin, bir aralar iki kaşımın arası otoyol gibi açıktı. Sonra artık üniversite öğrencisi olmanın verdiği isyankar ruhla:pp gidip gizlice aldırdım. Hiç de pişman olmadım, üstelik hain annem de oh iyi yapmışsın dedi, yaa anne dedim benim kaçıp yoldurmamı mı bekliyordun.Üstelik öğrendim ki kendisi lisedeyken aldırmış, az uyanık değil.Bir de manikür yaptırma derdi, ben inat ettim yaptırdım. Bakın ona pişmanım. Bir kere yaptırınca hep yaptırmak gerekiyor. Yani ilk yapılınca güzel de, o etler uzayınca çok feci bir görüntü oluyor. Bir de ben manikür yapanların iki huyuna acayip gıcığım:
1.Manikürcü camiasında sirkülasyon çok fazla. Hep gittiğiniz bir yerde, aynı kişiyi iki kere üstüste görmezseniz şaşırmayın. O yüzden bir türlü yıllardır şuna gidiyorum diyebileceğim kimse yok. Farklı kişilere gidince de bir öncekinin yaptığını beğenmiyorlar. Yok manikürünü kim yaptı, tırnağını kim törpüledi.. Bir öncekinin işini beğeneni görmedim, duymadım, bilmiyorum.
2. Manikür pensi. Ben kendi pensimi kendim götürürüm. Allah muhafaza mikrop falan kapmayayım diye. O pensler de pahalı şeyler. Üstelik kafama göre de almadım en son seferkini,o zaman gittiğim manikürcünün malzemecisinden aldım. Neyse o kullanabiliyordu mesela( bu kadın da ayrıldı ordan yoksa bırakır mıyım), ama başkasına gittim elime büyük, bir diğeri bileyi bilmem çizik,yok alışık değilim, yok cart yok curt. En son gittiğim yerdeki ucunu törpület demişti, gittim yaptırdım, bugün öğlen yine aynısına gittim, beni hatırlamadı ucunu törpület diyor tekrar. Sonra hatırlatınca kendimi birşey demedi.Ya illa bir kusur bulacaklar. Umumi pens de kullanmak istemiyorum zorla mı. Elini uydur yap bir şekil.Kaşlar neyse de valla şu manikür işine pişmanım pişmanım pişmanım.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.